Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Καλησπέρα σας!!!

Δημιούργησα αυτό το blog διότι ήθελα να μοιραστώ τις σκέψεις μου και την καθημερινότητα μου μαζί σας.
Μην θεωρήσετε ότι είμαι άλλος ένας μοναχικός άνθρωπος χωρίς κοινωνική ζωή που δεν ξέρει πως να περάσει την ώρα του.
Το αντίθετο και φίλους έχω ( υπαρκτούς όχι εικονικούς στο facebook ) και βγαίνω, όσο βέβαια μου το επιτρέπουν τα οικονομικά μου κι η διάθεσή μου, και σκύλο έχω.
Ήθελα όμως να κάνω κάτι δημιουργικό. Ήθελα να δημιουργήσω κάτι που θα μπορούσε να βοηθήσει κι άλλους άνθρωπους αν επιλέξουν να το διαβάσουν.
Εδώ μέσα πέρα από τις σκέψεις μας που θα ήθελα να τις μοιραστείτε μαζί μου, θα μιλάμε και για άλλα θέματα. Όπως γυμναστική, μόδα, ψυχολογία, φαγητό, σχέσεις κ.α.
Καλή αρχή λοιπόν και εύχομαι σύντομα να έχω αρκετούς αναγνώστες στο πλάι μου.
Σας ευχαριστώ!!!

2 σχόλια:

Aνθήλη είπε...

Καλώς το κοριτσάκι μου.... (ελπίζω να κατάλαβα καλά, αλλιώς μιλάω σε μία άγνωστη λες και μιλάω στην κολλητή μου) Και έτσι να είναι, χαίρομαι που σε βρήκα και καλή αρχή......(Αν είσαι η Χαρά μου θα τα πούμε από κοντά)ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΙ

Aνθήλη είπε...

και βγάλε την λεκτική επαλήθευση... Δεν αρέσει σε κανέναν γιατί μας δυσκολεύει την ζωή και την ΧΑΡΑ της ευκολίας..... Φιλιάαααααααααα