Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Το κυνήγι της τελειότητας!!!


Στην σημερινή εποχή όλοι με κάποιο τρόπο κυνηγάμε το τέλειο. Την τέλεια δουλειά, το τέλειο αυτοκίνητο, τον τέλειο σύντροφο, την τέλεια εμφάνιση...
Ίσως οι διαφημίσεις ή οι ταινίες ή οι διάφορες εκπομπές που παρουσιάζουν την ιδανική ζωή μέσα απο τα μάτια του εκάστοτε σεναριογράφου - σκηνοθέτη - παραγωγού να μας έχουν βάλει στο τρυπάκι ότι έτσι θα έπρεπε να είναι οι ζωές μας και με έμμεσο τρόπο να μας υπενθυμίζουν ότι ακόμα δεν έχουμε αγγίξει το τέλειο.
Παιχνίδι συμφερόντων θα πει κάποιος για να πλουτίσουν οι διάφορες εταιρείες ρούχων, αυτοκινήτων, κινητών τηλεφώνων,κ.α όπως κι οι ψυχολόγοι και πλαστικοί χειρουργοί οι οποίοι έχουν γίνει οι καλύτεροι φίλοι μας.
Οι γυναίκες κυνηγούν την τέλεια ομορφιά και καταθέτουν όλα τους τα χρήματα για να δείχνουν όσο το δυνατό πιο όμορφες, πιο νέες και πιο μοντέρνες για να ανταποκριθούν στην εικόνα που νομίζουν ότι θέλουν οι άνδρες.
Οι δε άνδρες κυνηγούν το τέλειο αυτοκίνητο ή μηχανή και τώρα τελευταία έχουν αρχίσει κι αυτοί να φροντίζουν την εμφανισή τους και να προσπαθούν να ανταποκρίθουν στην εικόνα του τέλειου αρσενικού που νομίζουν ότι ψάχνουν οι γυναίκες.
Να μου πεις αυτά είναι τα πρότυπα που έχουμε, αυτό ζητάει η εποχή μας.

Ε λοιπόν εγώ βαρέθηκα να είμαι τέλεια.
Για χρόνια κυνηγούσα το τέλειο. Το τέλειο σώμα, το τέλειο μαλλί,την τέλεια δουλειά, τον τέλειο σύντροφο. Όχι πως έχω παράπονο αλλά η ουσία είναι πως στερήθηκα πράγματα κι έχασα πολύτιμο χρόνο και αναλώθηκα σε ένα παιχνίδι που αργά ή γρήγορα θα εξελιχθεί εις βάρος μου. Γιατί ο χρόνος περνάει για όλους κι όσο κι αν προσπαθούμε να τον ξεγελάσουμε έρχεται κάποια στιγμή που μας δηλώνει την παρουσία του.

Αυτό που κατάλαβα εγώ τόσα χρόνια είναι οτι προσπαθούσα να φτάσω το τέλειο και τελικά ήμουν δυστυχισμένη.
Αντί να φροντίζω και να αγαπώ τον εαυτό μου τον κατέκρινα συνεχώς και περίμενα πάντα το λάθος για να με τιμωρήσω.
Ναι δεν ήμουν πραγματικά σίγουρη για μένα και τον χαρακτήρα μου. Πίστευα πως όλα κρίνονται από τα επιφανειακά και απο την εικόνα. Σίγουρα μια καλή παρουσία πάντα μετράει αλλά δεν είναι και το παν.
Η  ευγένεια , η καλοσύνη, η συμπόνοια, το χιούμορ, το χαμόγελο, η θετική αύρα, η αξιοπιστία ,η εντιμότητα είναι χαρακτηριστικά που θα έπρεπε να διαθέτουν όλοι οι άνθρωποι. Δουλέψτε με αυτά. Αυτά αξίζει να διαθέτει ένας άνθρωπος για να τον αγαπούν και να τον εκτιμούν.

Δουλέψτε τον εσωτερικό σας κόσμο. Όσα χρήματα κι αν έχεις όσο ωραίος κι αν είσαι αν είσαι σκάρτος εσωτερικά αν είσαι μίζερος και κακεντρεχής δεν θα είσαι ποτέ ευτυχισμένος.
Αγαπήστε το μέσα σας πρώτα απ όλα.
Αγαπήστε αυτό που είστε κι όχι αυτό που θα θέλατε να είστε.
Κάντε ειρήνη με τον εαυτό σας άλλωστε με αυτόν θα πορεύεστε μια ζωή.

Και μην ανησυχείτε όσο πιο γρήγορα γίνει αυτό τόσο πιο γρήγορα θα μπορέσετε να φτάσετε κι όλους τους υπόλοιπους στόχους σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: